Konkursowe opakowania w sklepach, kampania outdoorowa, a także szereg wydarzeń specjalnych w największych miastach w Polsce – z początkiem października wystartowała nowa, skierowana do konsumentów kampania reklamowa Virtu.
W sklepach i sieciach handlowych w całej Polsce pojawiły się opakowania Virtu opatrzone specjalną, konkursową naklejką. Konsumenci, którzy w okresie trwania kampanii zakupią dwa dowolne, promocyjne dania marki Virtu będą mieli okazję wziąć udział w losowaniu atrakcyjnej nagrody głównej – oryginalnego skutera marki Vespa, a także szeregu wartościowych nagród dodatkowych, ułatwiających życie w kuchni.Dodatkowym wsparciem kampanii będą billboardy informujące o konkursie, a także wyjątkowe wydarzenia specjalne, rozgrywane w pięciu największych miastach w Polsce, oparte o formułę marketingu niestandardowego. Ich idea zbudowana jest na elemencie zaskoczenia i zabawnego happeningu z udziałem przechodniów pięciu największych, polskich miast: Krakowa, Katowic, Wrocławia, Warszawy oraz Gdańska.
Do ich realizacji zaproszona została osoba nietuzinkowa – artysta kabaretowy Marcin Wojciech, który tworzy grupę „Poliż Stand-up”, a także aktywnie działa na polskiej scenie kabaretowej.
Marcin Wojciech, w towarzystwie specjalnej maskotki – szybkiego pieroga Virtu, będzie rozdawał konkursowe opakowania, zachęcał przechodniów do zrobienia sobie z nim zabawnej fotki, a także informował ich o konkursie.
Wydarzenia specjalne odbędą się w następujących miastach:
Kraków (1.10.2014, róg Reymonta / Mickiewicza),
Katowice (2.10.2014, okolice ul. Stawowej),
Wrocław (3.10.2014, okolice Plac Solny/Rynek),
Gdańsk (4.10.2014, ul. Długi Targ /okolice Fontanny Neptuna)
Warszawa (5.10.2014, ul. Nowy Świat).
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja reklamowa Nextday Touchpoint Communication.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.virtu.com.pl/konkurs
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/virtu-startuje-z-nowa-kampania-reklamowa